jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Wednesday, March 9, 2016

Wanita

Tak paham.

Dah elok elok Tuhan cipta ngko lelaki
Jadi lelaki je lah.

Tak payah nak mengikut kata hati berbisik kekonon nya ngko ada naluri wanita.

Itu bukan naluri wanita,itu naluri saiton nama nya.

Apa tk takut ke. Sedangkan kena api lighter pun dah mengelupur 360 darjah celcious,ni nak kena hadap api neraka. Apa ngko kalis api neraka ke?

Kang tak pepasal kena sebat ngan Mungkar Nankir sambil menyoal'dh kenapa ngko nak bertukor jantina. Otak mano? Gedebuak tengah belakang hancur saraf tunjang.

Sesia je sado.

Bumi dh penat.
Alama dh penay.
Ngko tk penat penat ke.
Udah udah la tu.
Pemes kejap je. Cantik pun kejap je.
Bawak bawak la diri ke tikar semayang.
Ye idok.

By the way,utk wanita pure pure sahaja. Kalau awok awok tu do rungsing melepok depan almari sambil berkata 'ala ,xde baju nak pakai ari ni. Semua bajudh tk cun.'. Ni,nak abaq mai. Mai la singgah ke instagram lotimukhtardesign. Cun wpi baju baju diaa... Harga... Boleh kautim punya. Mai la no. Pesana untuk wanita tulin sahaja...

Sunday, February 28, 2016

Melakonik Hati Seorang Perempuan Antik-2

Time time sekolah dedulu,
Konpom hampa(kamu) semua ada kata kat sorang cikgu,
Yakni perempuan,
Tidak berkahwin,
Yakni garang,perengus,

'Ni mesti tk mendapat,tu pasai garang macam ghimau'.

Gitu la aku sekarang.

Garang tk bertempat.
Tanda nak monopos agaknye.