jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Friday, October 31, 2008

LAwAK keR


SAM: Kenapa kamu cakap minum susu segar boleh bawa maut?

DOL: Sebab semalam semasa aku tengah minum,lembu tu terajang aku. Nasib baik tak mati.

============ ========= ========= =====



SAM: Apasal ko marah kat tokey kedai 2 Ringgit tu?

DOL: Sebab dia tipu. Aku beli 3 barang dia mintak 6 ringgit. Kata kedai 2 Ringgit

============ ========= ========= =====



SAM: Kau kata binatang peliharaan kau mati lemas? Mana kau tau dia mati lemas?

DOL: Sebab aku bela ikan emas. aku jumpa ia mati dalam air!

============ ========= ========= =====



SAM: Semalam aku nampak hantu!

DOL: Uih! kau terkejut tak?

SAM: Taklah.... hantu tu yang terkejur tengok aku.

DOL: Mana kau tahu?

SAM: Aku tengok muka dia pucat semacam

jer....

============ ========= ========= =====



SAM: Apasal kopi yang kau buat ni rasa

masin?

DOL: Gula dah habis!

SAM: Yang kau pergi campur garam apasal?

DOL: Kan aku kata, sebab gula dah habislah

============ ========= ========= =====



SAM: Aku tengok kau beberapa hari ini

"candle

light dinner" dengan bini kau, mesti dia suka.

DOL: Dia marahlah. Aku lupa nak bayar bil

elektrik, api rumah aku dah kena potong!

============ ========= ========= =====



SAM: Aku ada AIDS? mana ada...

DOL: Aku baca 1 dari 10 orang kat Negara ni

ada

aids. Aku dah tanya 9 orang, semua tak ada

aids,

kau orang ke 10, tak payah tanya, aku dah

tahu...

============ ========= ========= =====



SAM:Dol, aku dengar bunyi batuk kau makin

teruk!

DOL: Iya ke? kalau macamni aku kena

banyak

berlatih agar dapat batuk dengan lebih baik

lagi.

============ ========= ========= =====



SAM: Dah dua kali perompak yang sama

datang

merompak kedai kita.

DOL: Tu lah aku dah cakap kat kau, jangan

pasang signboard "SILA DATANG LAGI"

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la