jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Tuesday, November 25, 2008

nk upl0ad gamb0 tp der masalah teknikal plak...usb ni xleh baca plak....huhuhuhu...satu pakatan

k0mputer di antara usb tuh mng0demsasikan aku neh.......alang1 xleh nk upl0ad aku taip je la

apa yg aku rs nk taip....alang2 ampa semua bc la buat penghilang b0wink...alang2 aku leh asah

skill menaip smbil merapu mn nk tau blh jd pengarang n0vel ceritera seram ka...n0vel ceritera

k0medi ka...masyuk...masyukkk....aniway,c0ngrats kat kedah crew ngan pasangan dia sbb dh nk

bertukaq status...debaran kian terasa...muahahahahahaha.....edi...ngat aku jd pengapit

ang...kal0 xsiap aku wak larik ieta g siam....muahahahahahaha...sadis....sadis....cik sheman ni kan

nk mnulis pun...nk harap amb0 mngupadate jd xketahuan la bl0g nih....

Adi0s Amig0s Carl0s beraMbus...LambAiaAn keje MeMAngIl DaKu...

p/ssss>>>>>>>>>Usb Jgn Sewel leLama....Kang Dh JanJi Nk BaNja Ayaq mil0

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la