jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Tuesday, January 20, 2009

b0ngang...b0ngang

mo0d saya di petang yg indah lg damai ini hancus musnah lebur disebabkan 1 panggilan yg telah saya lakukan dengan tujuan yg murni iaitu untuk mengucapkan takziah dia atas kematian salah se0rang direkt0r syarikat di samping ingin menuntut utang(kilijam x aku)..tetapi hajat murni aku itu dihapuskan oleh se0rang mamat p0y0...wuaaaaa.....nseb baik aku call jer...kal0 aku wat 3g,jatuh la saham aku yg sedang meningkat tinggi(bajet f0fular la tuh)..aku ngat kan dia ngah speking malay...aku ngan bangga nya pun bercakap melayu bahasa kebangaan aku...alih2 dia ckp 0mputeh...terus blur h0tak aku...almaklumla,aku bercakap omputih ni agak kureng sket...kal0 menulis lanc0r la...tp xkan aku nk taip mesej kat dia kot pastuh send melalui nombor tep0n tm...gila isim dh tuh....tp yg akupasti....aku berjaya membuat dia bercakap melayu akibat ke bluran ku memahami bahasa dia(saja wat2 beg0k)...muahahahahahahaha

majulah bahasa melayu untuk negara

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la