jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Friday, January 30, 2009

bulu berbulu bulu

iassshhhhhh...aku berbulu betul ngan pemandu2 yg kurang berhemah dan bersopan santun ni x kira la di mana jua anda berada...apa x nya...pg tadi masa aku ngah berjalan nak melintas menuju ke opis aku,ada sebuah kete nih...i think honda akod.....kete besaq bagak...pala hotak kecik cenonet pastuh g letak otak cenonet tuh kat pala lutut.....nk belok x bagi signal....:furious:nseb baik aku dan tekan gear reverse....:cool:kalo x mau aku melalak kat situ....alo cik abang yg bw kete honda akod.....jgn ingat ang bawak kete besaq pala otak ang besaq la jgk...semua org nk kn bg lalauan kat ang time ang lalu...wa lau wei.....signal di buat untuk memberitahu para penggna jalan raya bahawa anda hendak membelok...bkn sbagai hiasan di kete besaq bagak n halus cenonet.guna lah sebaik mungkin...nseb baik aku x terajang kete tuh...kalo x, mau heart atak abg begok tuh...tp konp0m2 kn maki dekat sebakul ngan aku...pagi2 jemaat dh bg aku wat d0sa...aisehhhh:zonked:

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la