jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Friday, January 2, 2009

geMpAr!!!!

ceq jumpa wardina safiah kat klcc kemarin....waaaaaa...bestnya...xlupa nk tangkap gambo ngan dia....waaaaaa.....x bestnya.....seriyes dia mmg cantik........wardina ngan 2 org adik gurl dia......adik2 dia x secun dia la...tp blh la....ibaratkan gred peperiksaan, b+ la........nama dia dina,.....nama aku pun dina gak...apsal aku x searab dia......nsib aku sec0mel dina malaysian id0l 1...tp aku xser0ck dia...tapi aku menyanyi xsebuluh perindu...aku buluh pecah.....aku rs la nama dina ni mmg dlm kateg0ri glamor la.......kat ind0nesia pun da actress nama dina gak...p0pular gak....bila la aku nk p0pular se-angkatan ngan dina's sister ni...kal0 warDINA glamer ngan lakonan,pengacaraan....dina mi1 glamer ngan nyanyian,dina kat ind0n ngan lakonan nget0p nya,dina berlin xkan nk p0pular ngan f0rmula kira duit dngan cepat k0t??????aku nk glamer ngan apa...aku tau kira duit jerk....agaknya aku akan glamer apabila aku berjaya mengira jumlah simpanan yg ada dlm akaun simpanan datuk badawi kot.....masyuk ahhh...pastuh aku nk kira plak duit simpanan + duit pencen tun mahathir plak ah.....yaaa.....aku akan glamer bila aku mengira duit2 0rg glamer....itulah kesimpulannya........

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la