jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Thursday, January 29, 2009

luluh...hancus...berkecai...kedebabummmmm...

cedeynya...napa saya sedih...sbb nama saya xterpilih dalam list pencal0nan untuk interbiew lhdn......wuuuuaaaaaaaa......tp xper....kengkawan saya pun xapat gak...muahahahahahahhaa.....zalim tahap mentibang kunen...sepanjang saya membaca list nama calon2 yg berjaya seiring dengan kepantasan tangan saya menyekroll kan maouse sepantasa cahaya mulit saya terkumat kamit berserampih serapah yg menunjukkan tanda iri hati sehinnga kwan saya iaitu anis farhana binti abdul mutallib mengeluarkan statement yang berbunyik demikian "na,1st time aku tgk ang dengki giler"....Ya...saya mmg dengki tahap giler....sbb nama saya xtersenarai...tp saya pasrah dengan ketentuan Ilahi...mungkin saya akan dapat better offer than this(ayat pujuk hati yg gundah since xder org nk pujuk except has yg menenagkan ati ini...thanks has...muackkss)...

tp xmengapa...bak kata puteri dalam pilem yg menglamerkan sunsilk'kita enjoooyyy!!!s0...saya akan enjoy pas abes keje nanti...saya akn bertahan bekerja ditempat keje skunk...actually,my job right not bad la....keje xbape bnyak...ikut time...al maklumlah,keje sbagai kompeni sekretari ni akan bz mengikut permintaan ja...staff lain xder.....saya sowang jerk staff kat sini capor ngan bos saya bersamaan ngan dua org je staff...orait la tuh...sekurang2nya syatelah terhindar dripada melakukan gejala2 kurang sihat contohnya seperti mengumpat(statement dengki xleh mengumpat)....bos saya dan saya duduk di dalam bilik opis yg berasingan...ye la...kalo duduk sekali mau kn cekup....xpasai2 kn tududh ke khalwatan...naya jerk...bilik bos saya ader ekon manakala bilik saya xder ekon...ari2 saya akan mandi suasan di samping memberi kan idea kepada saya untuk balik awai....antara2 alasan2 auta saya untuk mengular ialah:
-'tn. xxx,saya nk mintak half day ari nih...sakit kepala la...bilik panas sngat.....otak dh
hangus"

-tn. xxx,saya nk balik awal sket ari nih....mata saya dh kelabu la....panas sngat..

amacam^^"....bernas x idea saya....hohohohoho :)).....

bia2 dipikirkan balik mungkin kah sbb itu nama saya tidak termasuk lam list.????

owwwhhh...tidak!!!!!ngeri memikirkannya...

setat ari ni saya akan jd pekerja bertauliah,hamba bertauliah dan tidak lupa juga kuli batak yg bertauliah memandangkan terdapat 2 lg borang permohonan keje saya still in proses...mtk2 la kena...amin!!!!

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la