jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Friday, January 2, 2009

z0ne kelabu asap

ari ni ari rabu....ada kelas audit...subjek yg pling membusan kan sejak aku mengenali audit....aku xsuka audit...napa aku xsuka audit?audit kn bnyak membaca dan menghapal....my 0tak bkn 0tak menghapal....space yg ada ckop2 tuk hapal tajuk citer industan,tajuk citer katun....space nk menghapal audit mn ada...aku xsuka audit...audit xleh kira duit...audit kn kira aset...aku suka kira duit...aku xsuka kira aset...kalo nk suh aku kira aset,aku nk kira aset yg mcm banglo 4 bijik ka,mercedes benz 14 bijik ka....masyuk gak.....aku xsuka audit...oooohhh audit,mengapakah kau juga terpaksa ku pilih....sesungguhnya ku bukan tidak menyukai mu ttp kamu terlalu sulit difahami....isi kandungan mu terlalu mendalam hatta daku memakai kamera binokular pun tidak dapat menembusi isi mu yg dilapik oleh lemak tepu 14 inci di samping kurap2 yg menjadi teman setia mu...oh audit,,maafkan daku...bkan daku membenci mu...daku telah cuba untuk jatuh cinta pada mu tetapi apakah daya aura world dr akaun kewangan telah berjaya mencairkan naluri ku...oooohhhh audit....jika telah dijodohkan kau milikku,akan ku pasrah kepada ketentuan ILAHI....daku pasrahh........

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la