jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Thursday, February 26, 2009

aku adalah bosss

*sila jeleskan diri anda*

weweett!!!!

di kala ini,tika ini aku sedang membuat keje sengsorang tanpa ada kakitangan yg lain...*pala otak dina kaki tangan yg lain...sedaq la ang tuh keje sengsowang*ya....saya keje sengsorang...saya xdak opismate atau chekmate yg boleh di jadikan sbgai berbual-mate,makan- mate,ngumpat mate,ngurat mate dan chekmate...saya hanya berkerja dengan bos saya saja tp bos saya selalu xmsuk 0pis..saya blh kira ngan taik gigi saya berapa kali dia datang opis...tp saya doa2 la dia datang pada esok sbb sok 27.02.2009 dan gaji saya akan diberikan pada seari sebelum ujung bulan melalu cek...percaya la...

tapi bukan itu yg membuat saya bengang...yg saya bengang saya terpaksa menjawab soklan2 client yg x paham2 bahasa..ya...saya memegang jawatan penolong setiausaha syarikat...apa itu setiausaha syarikat?setiausaha syarikat ialah orang yg dilantik oleh sesebuah syarikat untuk menguruskan perjalanan pentadbiran dalaman sesebuah syarikat dan menyimpan maklumat2 penting syarikat...keje2 setiausaha syarikat ialah sebagai mengapdate kan senarai pengarah syraikat,pemegang saham syarikat sekiranya mengalami perubahan..menyediakan dokumen2 yg berkaitan dengan mesyuarat agung tahunan syarikat dan menyerah simpan penyata tahunan syarikat kepada pihak ssm...

semua itu aku buat sorang2..client aku ada dlm lebey kurang 40++ tp semua yg bermasalah..ini x buek,itu xder dan menyusahkan aku smpai aku nk bertukaq jd shrek yg ala samseng bajet romantik...

dan aku pling x suka bila aku bercakap dan membuat penerangan,depa akan bersuara seolah2 saya xtau apa2...saya tau la suara saya seumpama mikey mouse tertelan petai di dalam anak tekak*sila bayangkan*

dan yg membuat saya bengkak dan benanah ialah bos saya selalu xder kat opis dn menyebabkan kesesakan lalu lintas sbb segala dokumen memerlukan tandatangan dia..

aisehhh...p0litik,p0litik jugak ar brader...keje,keje la....

politik tu menghancurkan idup aku..

aisehhh...
pala aku dh penin....

2 comments:

  1. waah lotti elok lah jadi booss=))kucing tak ada tikus menari nari... wakkakakakkakaka... best apa kalau bos tak ada=))

    ReplyDelete
  2. ma...kalo se ari dua best la gak...ni kalo ari2,berminggu2,mn best...sume keje aku kn handle...baik aku jd bos,dia jd kuli...muahahahahahahaha

    ReplyDelete

ai lebiu la