jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Thursday, February 12, 2009

chapter 144 kali

sekali lagi taJuk bajet xder idea

hehehehhehehehe...dengan ini saya ingin mengumumkan bahawa saya berjaya membalance kan akaun saya yg tidak berjaya dibalance kan akibat terdapat lebihan sebanyak Rm25 sekaligus membantutkan hasrat saya untuk melakukan kaedah kongsi gelap iaitu mengeluarkan invoice sekaligus berjaya menghalang hasrat saya untuk berbuat d0sa di sanping nawaitu saya untuk menyusah kan pihak audit0r untuk mengaudit akaun saya dan lebihan itu terjadi akibat d0uble entry yg dah jd triple bermaksud saya termasukkan catatan akaun tuh sebnyak 3 kali menyebabkan akaun tidak balance di bahagian liabiliti justeru itu saya ingin mengumumkan bahawa saya ialah pekerja yg berdedikasi lagi bertauliah dan sekian terima kasih kepada sesiapa yg membaca kerna berjaya membaca sambil menahan napas dan adios amogos assalamualaikum......

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la