jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Thursday, February 26, 2009

chapter mangkuk tingkat 2

aku ada 1 cerita benar

alkisah mcm nih...

pagi selasa 24.02.2009,
aku g suruhanjaya syarikat malaysia(ssm).
wat keje la...
keje aku bnyak nk kn g ssm,
so pagi tuh lam pukui 10 aku g...
then gedebuk gedebak aku wat pembayaran denda,serah simpan dokumen,lam pukui 11 aku dh sudah dah...so ngan riang ria aku pun tekan button lif nk turun...dalam lif agak ramai la pengelifnya..kaum adam lg banyak dr kauma hawa...so,aku kepit la yg mn2 yg berkaitan agak tidak bersentuhan:biggrin:

then,sampai kat tingkat 3 ada akak ni nk turun..akak ni dh cakap excuse me sbb dia nk kuaq kan...then,malaun2 kat depan just wat bodo!!!!wat da helll!!!kalo ngan aku,dh abes bergema liftuh aku cakap "T0MPANG LALU WAHAI MANUSIA"...then,kat sebelah akak tuh ada sorang pakcik...ampa nk tau dia cakap apa???? * sila saspen*...

dia boleh kata kat depan2 akak tuh yg konpom blh dengaq yg akak tuh besaq......aku mula dok pikiaq menatang apa yg besaq...aku tgk la akak tuh...akak tuh lam kategori badan yg sedap2...i mean comel la...nk kata terlebey chumei cam adibah noor xder la....kecik sket dr akak adibah noor....aku terpikir yg mungkin kah pakcik tuh kata kat gunung akak tuh!!!aisehh...dan2 aku kaber apa yg patut kang xpasai2 aku plka yg kena...

then,akak tuh nk kuar,tp org x bg laluan...akak tug terpaksa la tolak... then,pakcik yg mulut longkang yg berulat menjentik2 nih blh kata tuh ha besaq nya,,,abes org kn tolak...

aku ternganga sambil membulatkan mata...mmg kurang ajar pak cik tuh..mentang2 la akak tuh dalam kategori sedang2 bauty je dia blh sound mcm tuh...cuba ampa bayang kan kalo akak tuh bdan besar mcm tuh,tp muka cun la...ngan seksi...ampa rasa pakcik tuh nk kata mcm tuh x?lelaki2 yg kat depan tuh bg laluan x?konpom2 bg kan....pakcik tuh konpom2 x kata besaq ka apa ka...

aku xpaham betoi la...kalo kita kaum hawa memilih yg ensem,depa kata kita memilih...yg depa dok kata mcm2 siap sound setempek,apa kes brader.....arap akai ja 9...akai 9 pun xleh pakai...

ampagas serapas betoi.....

huhuhuhu

pas ni konpom aku kn tuju kasut

tapi

apa aku peduli...

muahahahahahhahaha

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la