jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Monday, February 16, 2009

hari berkasih sayang beramas mesra n hari wat anak n banyak anak terbiar...

tajuk bajet gempak n mempunyai nada jeles....

14.2. ebery year...

apa best nyer tarikh nih...

konp0m2 akan dibedal penyapu oleh kwn aku kalo bertanya kan hal ini...

hari valentine la doh!!!!

huh....nk berkasih sayang pun nk kn ada ari2 tertentu ke....wat da Turrrrla!!!!(nada jeles nih)

aniwere,aku telah di'valentine' kan secara beramai2 didalam bilik yg agak xberapa nk luas di samping suasana yg agak syahdu iaitu suam2 susu lembu di pagi ari sambil air mata meleleh keasyikan!!!

aku asyik!!!

terleka!!!

terlena!!!

dan akhirnya aku keletihan!!!

itulah hari valentine aku...

bersama ujian audit...

yg dilakukan bersama2 geng pengembaraan audit...

di awasi oleh cikgu yg berjaya mengerunkan aku....

puan chantrathevi...

atau puan chandramuki....

dan acap kali aku memnyebut nama puan chandramurki,sejurus itu lah aku dihujani oleh ayaq liur kelasmate aku yang mengatakan chandramuki tuh nama hantu...

aku xpeduli...

ya...dia mmg berantu...

sbb berjaya membuat aku migrain di samping rajin menelaah...

1 perubahan yg amat derastik bg ku yg xpenah bc buku intelektual...

syabas 4 madam chantrathevi coz memyelebratekan hari valentine bersama kami di sanping memberi adiah yg paling best....

'AUDIT TEST'

sebuah adiah yg xternilai

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la