jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Wednesday, February 18, 2009

iklan keje kosong

Saya berumur 24 tahun,lepasan diploma akauntansi daripada p0liteknik su;tanah bahiyah dengan cgpa yg agak memberansangkan ingin mencari kerja kosong yg terdiri daripada pembantu akauntan,penolong akauntan,kerani akaun@ apa2 bahagian yg memerlukan pengiraan dan tidak memerlukan saya menaip...jikalau ada,sila hubungi saya dengan meningalkan cap kaki di kotak kumen di sebalh kanan anda.

sekian,terima kasih.

..............................................................................................................................................................................

huhu,terdesak mencarik kerja lain wal0p0n aku tahu ek0n0mi agak lombat tetapi aku cuba je la...ye la...usaha kan tangga kejayaan...pas ni aku nk berusaha di tempat tangga agar aku beroleh kerjayaan...

..........................................................................................................................................................................

kerja,kerja,dimanakah anda???

.....................................................................................................................................................................

desperate wokerlic

....................................................................................................................................................................
:cry::cry::cry:

.................................................................................................................................................................

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la