jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Monday, March 2, 2009

koleksi gambar2 panas sepanas goreng pisang di pasar mak lemah lenggang

hari:sabtu
waktu:lingkungan 4.00pm
lokasi:menara kuala lumpur...


chewaaahhhh...permulaan ala2 karangan darjah 6.setelah setaun setengah saya merempat menjadi penghuni kuala lumpur,ini merupakan julung-julung kalinya saya dan encik hu-bi telah menjejak kan kaki emas kami di persada menara kuala lumpur dan mengapakah saya menaip secara bahasa baku?ini adalah sempena kempen mermatabatkan tulisan jawi yang dilancarkan baru-baru ini...ya!!!cintai lah tulisan jawi anda walaupun anda mengalami kesukaran untuk membacanya.

di sini saya sertakan koleksi gambar2 panas sepanjang pengembaraan kami:sewel geng da adventure dan kami jangka kan kutipan sebanyak lima juta.saksikan la prelude koleksi gambar2 18 xl kami.hanya warga malaysia yg berumur 18 tahun keatas sahaja yg boleh melihat nya...

chekedot!!!





presenting:main aktor
cutting marbeles:28-32-38
daya tarikan:senyuman ala2 jeniper lopez
memegang watak:awang da jenglot

main actress
memegang watak:tipah mak inang melenggang
memegang watak:ala2 cindrella yg cuba menjadi rapunzell
cutting marbeles:dirahsiakan untuk keselamatan anda




siapakah diantara mereka bakal memenagi anugerah global di dalam kategori aktor paling seksi?

pelakon cinta di antara benua..
ini baru betul2 cinta antara dua benua
cinta antara dua darjat pun leh gak
dikenalpasti sebagai keturunan dinasor yg telah disumpah oleh heri poter lalu menjadi biawak gurun
bakal dijadikan perumpaan oleh kaum ibu kepada anak dara mereka seperti:
"ishhh...ko ni pemalas mcm babun atas pokok"
"cuba jd cam babun lam madagscartuh yg nyanyi lagu i like to move it2"
semboyan telah berbunyi...
kami kan menuju medan perang...
ganbaittttt!!!!!
aksi gian biawak chumel??
ini adalah gajet terbaru iaitu alat pemutar cd muzik2 versi 8 gigabait
tipah:wau minah.sungguh cantik dan putih berseri kulit anda.apakah rahsia anda?
minah:rahsia saya ialah dnhas.rs muda,yakin muda dan kelihatan muda
kura2 gergasi
tatkala ini daku sudah kehabisan idea
macho tahap 1:seperti panglima pergi berperang.gaya ini paling sesuai ketika kamu dalam percubaan untuk mengurat gadis idaman kamu.
soundtrack:tunjukkan cintamu by shila oiam n ran
macho tahap 2:seperti itik kelemasan
gaya ini paling sesuai di tonjolkan ketika anda menemani isteri/tunang/teman wanita anda bershopping
sound terack:i get money by 50cent
macho tahap 3:sesuai di tunjukkan ketika anda cuba berlagak macho.
amat sesuai ditunjukkan ketika anda cuba memberanikan diri anda untuk bergambar dengan sesuatu yg anda takutkan,
soundterak:im superhero by sherman boy


aku amat mencintai binatang dan mengasihinya tetapi jika kalian menawarkan kepada saya wang sebanyak 10 juta,saya TIDAK akan mengasihi binatang ini kerana saya amat gerun kepadanya dan tatkala ini saya sedang mengigil sehinggakan terkuncil.
penganti mikeal skumaker.cuba anda lihat jejaka bekemeja itam belang2 disebelahnya.gaya nya seperti ibu2 mengandung 5 bulan sedang mengusap2 kandungan nya...tetapi adakah jejaka ini sedang mengandung dan apakah isi kandungan di dalam kandungan nya?marilah sama2 kita memikir apa kah isi kandungan yg dikandung olehnya....
ooohhhhh kolompo yg nan syahdu...wisma tempat ku berkejaya tetap tidak kelihatan walaupun menggunakan teropong binakular.nyatakan kedaifan wisma ku ini amat ketara sehingga kan teropong binakular pun x sanggup menatap nya....

merancang wilayah yg bakal membangun.

3 comments:

  1. kak una yang dari kecik duk shah alam nih pon tak jejak kaki lagi kat situ tawwww... Hahahahahah :P :P

    ReplyDelete
  2. geli siot gambar ulala tu :(( [-(

    ReplyDelete
  3. loti said to syah:tuh la kak una..len kali pi..ceq yg br menapak kat kolompo pun dh pi

    loti said to mas-hana:ular mmg la geli mas.hehehehehe..nti aku kasi kat ko gambo cacing sebalang ek :))

    ReplyDelete

ai lebiu la