jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Friday, March 6, 2009

perhatian!!!dana kecemasan untuk meneruskan kegembiraan bershopping!!!!

di saat ini,di tika ini.sedang umat pekerja bergumbira dngan upah yg diterima hasil dari titik-titik peluh dodorant yg cair tik...tik...tik...bunyinya,aku pula hanya mampu menghidu bau wang-wangian not-not det lima puluh dr celah2 mesin atm smbil tergiang2 sora2 sale di mall-mall yg berdekatan.sadis sungguh aku rasa
:zonked:

tp xper...aku berjaya merembat duit dr peti cash kompeni ku.walopon xbanyak tapi cukup la untuk memenuhi keperluan shoping tat kala pulang ke kampung malam ini.tp aku merembat dengan keizinan bos aku tau.padan muka dia aku kaco time dia bermeeting

:zonked:

muuuaahhahahahahhahahaha...dan pada ari ini aku ada alasan yang kukuh untuk diberikan kepada akak aku iaitu kak ayu untuk tidak ke kelas iaitu seperti berikut:

me:kak ayu.ari x gi kelas

kak ayu:naper

aku:gaji xmsuk lg.lam purse tinggai rm 2(muhung sunat neh)

oleh itu,aku memberi amaran kepada kak una iaitu akak aku yg sering mengkritik luahan lubuk terpendam agar tidak memberitahu kepada kak ayu yg aku yang aku muhung duit lam purse aku tinggai rm 2 ja..

:furious:

4 comments:

  1. hehehe kemen nk dana kecemasann clustt!

    ReplyDelete
  2. nantik kak una nak sms kat kak ayu... hahahahahah :P :P

    ReplyDelete
  3. balik malam nih?? selamat jalan, kim salam kat depa suma naa??

    kami tak dapat pulang kerana ari Senin kami tak cuti... gile sadisss... Uhhuks~~

    ReplyDelete
  4. rizz:kemen nk kena ado la dana kecemasan.kalo xmeleleh air mata kasih tgk angka 50% bagai

    kak una:rugi ooo...kami smbut besday ayah besar2an...siap tumbang lembu lagi....mohhhhhhhh.....

    ReplyDelete

ai lebiu la