jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Tuesday, March 3, 2009

tercalarnya sebuah kesucian

TERCALARNYA SEBUAH KESUCIAN

tajuk yang aku rasa xder kena mengena ngan entri tp bak kata cikgu hanis zalika kita kena bagi tajuk yg gempak2 agar terafik kita akan menjadi sesak seperti terafik di kolompo.agak otai x aku ini??

gempak beb tajuk dia.nk minta pendapat.grafiti tuh vandalisim ker?(betui ke aku eja nih)bg aku grafiti itu bukan vandalisim sbb ia merupakan sebuah karya seni yang amat mengagumkan even leanando da vincci pun konpom2 xleh melukis mcm tuh...i meant vandalisim dlm erti kata yg sebenarnya ialah sebuah perlakuan yg memusnahkan harta benda awam...ya!!memusnah kan.seperti kita musnahkan pondok talipon ker,kita merosakkan tempat tunggu bas ke even merosak kan bahasa blh ker di kategori vandalisim?(aku adalah peng'vandalisim'.sunnguh otai..muahahahahhahaha).aku suka tgk grafiti ni sbb dia unik...sepanjang aku naik putra dr kl sentral nk ke klcc,aku akan pilih port yg senang aku tgk grafiti nih sbb sepanjang terusan(terusan ker) ni,ada grafiti...bermacam2 jenis...kreatif diorang.aku yg nk melukis orang lidi pun tergagap2...berejam melukis br jadi.ni kan nk melukis tanpa mengunakan pensel.maksud aku,xayah wat lakaran dl.diorang just guna pemyemburcat je...zaaapp...zuupppp...zipppp...taddaaaaa!!!!dh terhasil sebuah masterpiece yg amat aku kagum.kalo blh aku nk jumpa la ngan pelukis2 grafiti yang kat tembok terusan tuh.nak minta depa melukis kat aku.aku nak wat koleksi.

cantikan grafiti nih


7 comments:

  1. cantiklah lotti tapi takkene gaya... kan elok kalau dia lukis atas kanvas... leh cari duit... wakkakka

    ReplyDelete
  2. a'ah kan hana.kalo depa wat ats kanvas konpom2 leh kaya.tp kalo ats kanvas,mn da org pangey grafiti dh T_T

    ReplyDelete
  3. grafiti tu memang cantik ape... at least daripada conteng yang bukan-bukan, baik buat grafiti... kan? :D :D

    ReplyDelete
  4. betul x4 tuh kak una...len kali nk g pasar seni nk snap grafiti kat situ.mmg marbeles la

    ReplyDelete
  5. cntek kann grafiti..rizz suke:)

    ReplyDelete
  6. tuh la rizz..cantikkan sbb dia kalerpull

    ReplyDelete
  7. hey, thanks for linking. i dah link u balik. oh kalau u interested nak beli baju2 yang diiklan kan tuh, u emel lah nombor fon u dkt emel i, izdiyani@yahoo.com. then nanti i akan sms lah semua yang diperlukan k?

    ReplyDelete

ai lebiu la