jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Thursday, March 12, 2009

tern0danya aku yg suci minyak murni



huh....tajuk separuh lucah yg julung2 kalinya aku pernah hasilkan....muahahahhahahahaha.....
YA!!!aku tern0da..kesucian 0tak ku telah tern0da angkara perilakuan pakcik angker(aku nk gantikan perkataan b0s ngan "pakcik angker"sbb dia mmg angker).apa yg dia buat smpai otak aku tern0dai?huh...aku sungguh geram.apa x nya...dia mcm xpercaya yang aku memang bizi mengalahkan mak munah menjual apom lenggang.alkisah nya berlaku semalam dan ia berlarutan sehinggalah kini.babak pertama bermula di hadapan pintu masuk bilik opis aku(bilik opis ya)

pakcik angker:caj secretary fee untuk tahun ini dah di buat ke belom?
aku:saya baru buek separuh y0...ada lagi x buek..xsempat..bizi sket
pakcik angker:memandangkan aku bagai deragon memandang buah2an.keje apa nya banyak?setau saya syarikat abc je kan.yang lain xder kan
aku:didalam ati(abes ko ingat aku datang opis membuta ker?dr aku membuta kat sini baik aku membute kat ghumah)
pakcik angker:kalo lambek buek.xdor ghainyo la..mcm mano nk bayor
aku:nk copek hey,buek sendiri lo yer

(p:s(loti berbisik manja2)patutnya gosip ni kn publish ari jemaat tp memandangkan keje mengoreng apam mak munah terlampau banyak baru lah di buek post mortem post ari nih)

2 comments:

  1. hehee copekk siapkn koje wakakaaa

    ReplyDelete
  2. rizz:ada x robot yang buleh tlg wat keje ha...x payah la capek2 wat keje dah...duduk goyang kaki ja...alangkah indahnya idupp

    ReplyDelete

ai lebiu la