jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Friday, April 17, 2009

aku negatif,kamo positifnya

lately,aku asyik berpikiran negatif...bkn lately,dh lama dh aku suka berpikiran negatif..kepala otak aku ini mcm sudah membuat satu setting agar aku akan memikirkan perkara2 negatif seperti mcm aku sedang menaiki tren star nk p0lang ke umah ku yang terchenta kan..tertiba2 berlaku satu kejadian dimana tren yang aku naiki itu terbabas keluar dari landasan nya..boleh digambarkan suasana di dalam tren itu panik dengan teriakan.teriakan sapa?op kos la teriakan kaum hawa..kaum hawa kan memang terkenal dengan weeee...woooo...mak tlg aku...amma..appa nya(aku bukan p0mp0an ker?jap nk wat semakan)dan menambah kan lagi kegawatan yang melanda seumpama kegawatan ekonomi yang melanda semua benua yang ada di muka bumi ini, terdapat ibu mengand0ng yang tetiba anaknya teringin nak keluar awal menyaksikan pesta yang berlaku...dan di dalam kegawatan yang berlaku tuh,munculah superher0in(bukan her0in ganja mau pun her0in yang muncul dengan memakai g-string ya)superher0in loti(yang muncul smbel memakan roti gardenia berperisa butterscotch...sngat enak di makan smpai terduduk anda di buatnya)superher0in loti datang membantu untuk menyelamatkan keadaan.dengan pantasnya,superheroin loti membantu bakal ibu bersalin dahulu.ye la..kang kalo lambat bantu xpasai2 anak dalam tabung rahim akan kelemasan..huhuhuhu...x ker sedih tuh...kome ingat senang ke nk dapat anak....selepas berjaya membantu ibu itu melahirkan anak nya,supper her0in loti mengunakan kuasa nya yang terunggul di mana kuasa ini beroperasi mudus kan di dalam senyap iatu super tenaga pikiran.tren yang terbabas landasan yang kepala yang mengandungi tempat pemandu memandu yang terjulur keluar dr landasan di angkat pelahan2(cuba bayangkan keadaan pemandu itu.mesti jadi biru+ijau +cekelat)ya...c0baan superhiroin loti berjaya.dengan sekali mukadimah sahaja,tren kembali ke landasan..keadaan yang riuh pikuk dengan teriakan amma appa kini bergema dengan tepukan dan sorakan kepada kejayaan superheroin loti.akan tetapi superheroin loti todak boleh gah..resia identiti haruslah di jaga...dengan secepat kilat, superhir0in loti bertukar kembali menjadi seorang p0mp0an yang agak nerd yang jaln selalu nk jatuh,duduk terperuk di penjuru tren menyaksikan keindahan langit dari tingkap tren......

amacam...sadis x pikiran negatip aku nih...

4 comments:

  1. uishh cik lotii.nakmo pkir2 negatif t sakit lak ehhe

    ReplyDelete
  2. huh... itu bukan pikiran negetip.. itu namenye berangan tauuu???

    ReplyDelete
  3. rizz:huhuhuhu...nak kena beli air minuman aura dr fazley nih...xpun nk kena beli sabun mandi aura...kasi tambah aura positif nya...muahahahahahha

    syah shah:ya ka berangan...ngat kan negatip thinking

    ReplyDelete
  4. Program Who Wants To Be A MillionaireBlogger.Net kini dilancarkan terus menerus ke screen komputer anda. Penyertaan andalah PERCUMA! Click HERE untuk sertai.

    ReplyDelete

ai lebiu la