jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Tuesday, April 21, 2009

*daku menantimu di pintu boarding*

^_^

yipee!!yipee!!(lompat smbel mengangkat kain batik dan mengerbangkan rambut ala2 kanak rebena)..

encik sherman coming home tis friday@saturday...muahahahahahaha...suke..suke...suke nk tgk gambo2 kat nogara2 er0pah..suke nk tadah tangan menanti not2 euro msuk dalam koleksi...

suke...suke...apapun,aku mendoakan keselamatan dia sekeluarga pulang ke malaysia(angkat tngan berdoa semua cepat)

dia mms gambo semalam.guna nset mumy dia..dia dh ada janggut.sekali aku tgk,dua kali aku usha,3 kali aku kelebek,empat kali aku juling.dh mcm shaharudin thamby aku tengok(maaf ya incik kalo saya silap eja)

sungguhhhhhh.... xtipu...mcm shahrudin thamby...

ari kamis ni dh setart 1st paper.kepala otak dh rancang agenda2 yang akan di buat selepas 1st paper tuh.ya hadirin sekalian!!!st paper..br pas paper dh rancang mcm2 nk buat..kalo dh last paper gamaknya konpom buat parti golek2 muntut ayam.

apa yang aku cadang nk buat?aku cadang nk:
  • hasut member aku g jaya jusco yg beso kat subang tuh.nama dia aku xtau
  • g mandi2 kat sungai
  • ajak kwn g mkn2(dalam percobaan mengefailkan usaha kwn men'diet')
  • balik umah tido(gila loser aku)

aku paling tidak suka ketika menaiki lrt jika berlakunya adegan2 ini:
  • bediri di sebelah lelaki di dalam lrt yang agak sesak.tatkala lrt itu bergoyang kiri dan ke kanan seiringan badan kamu bergoyang kiri dan kanan,kamu boleh terasa tangan lelaki itu dimuntut kamu bergerak seperti wiper kereta.YA!!!!tak suke...xsuke...
  • berdiri di belakang wanita yang mempunyai rambut ala2 iklan rejoice.tatkala mereka mengerbang kan rambut untuk merapikan serta mengeluarkan haruman dan binatang ternakan,rambut mereka juga dengan tidak sengaja telah memopkan muka anda dan sehelai rambut mereka termasuk ke dalam rambut anda.
  • dihimpit oleh kaum lelaki rapat ke pintu @ besi2 yang ada dengan tujuan untuk dipegang sehingga anda boleh merasakan denyutan si"adik" kaum lelaki.YA...seriyes fish geli siot..lebey rela lintah membuat love bite.
  • berdiri disebelah kaum lelaki@wanita yang memakai baju lengan pendek.kaum2 ini biasanya mempunyai ketinggian yang lebey tinggi yang menyebabkan aku boleh melihat utan rimba di celah2 ketika dan menahan kesakitan kepala ku diketuk tatkala mereka melepaskan pegangan pada tali pegangan untuk keluar.
  • menahan dan mengimbangi badan disebabkan oleh orang sebelah anda sedang membuattarian porno menggunakan tali yang dipegang yang menyebabkan badan mereka berlanggar dengan badan anda berkali-kali.
aku suka naik teksi yang pemandu nya :
  • ramah
  • jenis yang tak banyak tnya pling best.msuk bg direction.senyap smpai umah.
  • yang suka bg nasihat
aku tak suka naik teksi yang pemandunya:
  • marah2 aku bila lorong umah aku terpaksa membuat u-turn kerana jalan di hadapan ialah jalan mati dan menyuruh aku turun di hadapan simpang.
  • menceritakan masalah mereka berkenalan dengan gadis2 yang dengan niat menipu sehingga membuat aku seram.
  • terlebih ramah.contohnya seperti anda tnya pakcik teksi itu dengan soklan begini"pakcik,pandan indah pergi tak?".dia menganguk dan tatkala anda sudah berada di dalam teksi dia menoleh belakang dan berkata"abang mana2 pergi adik"smbil melontarkan senyuman yang pada pemikirannya pling seksi.

3 comments:

  1. wahh mesti dpt ole2 kan nti hehehe

    ReplyDelete
  2. jgn dia bwak balik minah salleh sbagai ole2 sudah..mau nya golek2 nanes sambel nyanyi lagu kau kunci cintaku di dalam hati minah salleh

    ReplyDelete
  3. euww... Dina penah kene ke suma-suma tu?? Kenapa tak marah/lesing/penampo/pukul aje mereka-mereka yang bertanggungjawab tu?? Jangan biarkannn... sila bertindakkkk~~

    ReplyDelete

ai lebiu la