jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Monday, April 27, 2009

entri kelabu asap

assalamualaikum dan salam sejahtera pada para hadirin sekalian...
berduduk nya saya di sini adalah dengan 1 hasrat, 1 tujuan,1 cita-cita..
oleh itu,ayuh semua...
marilah berkerja bersama saya!!!

****
ari ahad kelmarin kuar g second date(^_^)setelah 1st date di buat pada ari sabtu sejurus selepas en.kakanda sherman selamat menjejak kan kaki ke tanah malaya dan dia merempit mandi manda dan merempit ke rumah ceq untuk mengkibab ceq pi tgk cerita Bohsia:jgn pilih jalan itam.syabas buat anak yusuf haslam..mmg sadis pilem itu sesadis aku melihat adegan di mana nabila huda dikendurikan secara beramai2(3 orang tuh kira ramai la sbb lebih dari sorang kan).otak hu memikirkan bagaimana reaksi husband nabila melihat isteri nya membuat adegan itu..sama2 kita memikirkan.pas ni boleh la wat cerita Bohjan:jangan pilih laluan sempit polak ye dak.

then,ari ahad seperti biasa menuntun wayang..aku pun dah bertukar kaki dah.dari kaki cium bantai busuk ke kaki wayang.nseb kaki wayang kan.kalo bertukaq jadi kaki botol ke kaki laki ke mahu kaki aku kn p0tong.akibat terpengaruh dengan adegan menukang dari blog nuar kwn si rizz,aku telah memaksa bouncer seman membawa aku ke setiap giant yang ada semata2 nk beli menatang alah itu.ya...aku tau aku sadis.nk buat mcm mana.sbb aku gadis.

sebagai membalas kesadisan aku itu,aku telah dikencing mengunakan kata2 oleh brader sherman.dia mengatakan kepada daku bahawa kwn nya membilang padanya di putrajaya terdapat sup sedap.aku pun berkata jom kita g putrajaya sbb tekak pun rasa nk menjamah sup.dan bila tiba di putrajaya,dia membehentikan kereta dan menggunakan kuasa veto nya memaksa aku membawa kereta walopon aku membuat muka mengigil dan chumel ala2 chipmunk.

sepanjang menekan brek aku membaca bismilah...

30 meter pertama,aku membawa ibarat kanak-kanak ijau berlatih mengayuh basikal walopon basikal nya mempunyai roda 3 dan aku mempunyai roda 4.

40 meter kedua,aku membawa ala2 permainan game yang lumba2 itu(lupa nama)

50 meter ketiga, aku membawa ala2 mikel skumaker.

50 meter keatas,aku membawa ala2 to fast to furios tanpa memikirkan yang aku baru mula berjinak2 dengan stereng kereta setelah pulahan bulan aku tidak memegangnya.selaju aku menekan minyak selaju itulah mulut kanda sherman membebel dan selaju itu lah tngan nya memulas minyak di lengan aku.

dan aku kembali ke 30 meter

***
a,ah aku terlupa.adakah aku makin tua..tidak aku masih muda.semuda buah betik di kampung ku.encik kekanda singgah sebentar di kedai menjual cd.aku pun turut singgah.aku melihat tukang jurujual nya sungguh gerun.dia membuat lukisan yang menggunakan gerudi dan dakwat itam(tatoo)di badan nya.merata2.yang sempat di proses oleh mata ku ialah di lengan nya,di kakinya,de belakang badan nya.tiba2 aku melihat ketiak nya...Ya...ketiak nya agak gulap dihiasi dengan juraian2 bulu ketiak yag halus mulus.tetiba otak ku berputar.

aku berpikir tetiba lelaki bertato bebulu ketiak itu jatuh hati kepada ku(bajet cun sangat la tuh).
dia membelasah kekanda kesayangan ku sherman..ooohh tidak!!!jgn pukul buah hati daku!!ooohhh...aku benci kamoo...deshum..deshummm.aku memukul dada laki bertato berbulu ketiak itu dengan ala2 tenaga gadis lembah lembut berserta ayu.tp aku kalah.yelah..nama pun gadis ayu...lelaki itu menyeringai memandang ku smbil air liur nya menitik tup...tup...tup....(suasana saspen)dia menerkam ke arah daku..ooohh tidak!!!!tetiba.........jom yang..balik dah abes beli dah...ces...potong khayalan la kekanda ini..br nk saspen....

bila aku mengutarakan khayalan aku itu,dia mengatakan boleh tahan jugak ya khayalan awak itu smbel kepala nya menunjal kepala bernas ku..

aku harus mendapat kan topi rugby nih...harus



3 comments:

  1. mne gambo? never taw letak..hihii

    ReplyDelete
  2. gambo yek...itu adalah merupakan satu kemalasan yang x dapat di bendung...hehehehhehehe....

    ReplyDelete
  3. acik kata Ina kelabu asap... Acik yang kata, bukak kak una... Kikikikikik :P :P

    ReplyDelete

ai lebiu la