jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Friday, May 15, 2009

apabila darah sudah mencanak-canak didihnya hingga keberasapan muncul

text message:

A:is the document already done?im on the da way to take it

B:yes.i already sent by pos laju

A:which address u sent?

B:at his company la.xxx,ting.xxx.

A:i said sent to his house

B:u dont said sent to his house.u just said sent to xxx.sdn.bhd

panggilan masuk:

A:i already said sent to his house address.his company already move there.

B:u dont told me that the company already move.u just said that sent to xx sdn.bhd

A:next time,i will write note for u.everytime i said,u always said i didnt tell u.

B:i will do the document again.

A:bos

B:balaci iaitu aku.

x~aku tak tahu sama ada aku yang salah atau my bos yang salah.yang aku tahu memang dia suh antar dokumen tuh dekat kompeni tuh tapi seingat aku dia tak cakap pun yang kompeni tuh da bertukar alamat.yang aku ingat dia cakap kompeni yang bertukar alamat satu lagi klien kitorang.masuk ni dah banyak kali dia silap cakap ngan aku.aku ingat lagi pist time aku masuk.dia suh aku pos kan dokumen dan dia just kata alamat ada kat dalam.aku pun pos la alamat berdasarkan letterhead kompeni tuh..logik aku la sebab aku ingat kan tuh adalah dokumen yang kitorang sediakan untuk kompeni tuh.alih-alih yang sebenarnya dia suh pos kat alamat putrajaya.bila dia kata dia suruh pos dekat putrajaya,bukan dekat kompeni tuh.aku kata la yang dia tak kata pun suruh pos dekat putrajaya,sebaliknya suruh pos dekat alamat yang kat dalam.dah banyak kali dh misunderstod kominicate ni berlaku.selalaunya berlaku tatkala dia memberitahu something secara lisan bukan nya bertulis.kalo dia bercakap,memang tarak betul nya. yang aku tahu ari ni konpom aku akan gado punya.aku dah prepare surat resign nih...hohohohohohohohoho~x

4 comments:

  1. JOEGRIMJOW:errr saudari joe.saya memang menggunakan perkhidmatan pos laju dalam melakukan pernhantaran sehinggakan pekerja2 pejabat pos di suria klcc hampir-hampir mengenali saya x_x

    ReplyDelete
  2. nampaknya kena confirm berkali2 next time

    huhuhu

    ReplyDelete
  3. kapten:tuh la...tapi kalo konpim beratus kali tetapi lelain arahan nya,xkan biot je tuh pala otak

    ReplyDelete

ai lebiu la