jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Tuesday, May 12, 2009

careless me

x-for da pist time-x

aku terlupa nak simpan patung lap lip lap yang en.seman belikan dekat aku..aku tertinggal dokek ataih meja secret resepi.balik ghumah baru terperasan.apa lagi,mengamok la pokcik tuh..aku tak sengaja nak lupa..aku memang lupa.selalunya,pas beli barang2 yang kecil2 nih aku akan simpan dalam beg.sebab tuh aku suka beg2 beso. then semalam,pas en.seman beli kan patung lap lip lap tuh aku terlupa aku simpan dalam beg sebab beg aku dia yang pegang.so,totally memang aku terlupa.huhuhuhuhu...sian kat aku...

2 comments:

  1. kapten:hajat mahu beli yang lain tapi tidak tahu dimana mau cariknya.kerna saians,aku akan ganti patung lap lip lap itu dengan patung lilin.boleh membakar dirinya menerangi aku di kala bulan mengambang x_x

    ReplyDelete

ai lebiu la