jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Thursday, May 7, 2009

here gudi..gudi..where ar u....u can hide...but i will find u...


huh...aku google dapat kecik konek jerk gambaq wolverine nih...huhu... tak patut..tak patut...mendikrimasikan orang but0 it sungguh serperti aku...akceli,just nk war-warkan supaya ayuh rakyat jelata!!!marilah beramai2 menonton pilem ini kerna pilem ini amat lah best..pilem ini lah yang berjaya membuat aku duduk diam(ya...aku tipu..sebarnya aku amat meminati wolverine ketika dia masih di dalam komik lagi.apabila dia dia upgrade ke wayang,lagi lah bertambah keminatan aku itu)..kalo tak tengok rugi wooooo....

6 comments:

  1. google dapat kecik konek <-- kemain!!! jerk gambaq wolverine nih..* hahahhah

    ReplyDelete
  2. kecik apa?? isk isk isk *sambil geleng-geleng pala...*


    Mai cheq nak tarbiyah sket maii...

    ReplyDelete
  3. kak una:mai ceq nk talbiyah dulu.loghat kodah menyebut kecik konek tuh bermaksud sesuatu barang utu mat la kecik..mcm org putih ada small,smaller,smallest..kecik konek termaksud dlm kategori smalllest la..haissh...

    ReplyDelete
  4. bukan kocik konet ka weeeiii??? hang jangan~~~ Kikikikik :P :P

    ReplyDelete
  5. xper,hanya org utara ja paham hg tulis apa...huhu

    ReplyDelete
  6. kak una:ya ka?gasak la..janji sebutan lebey kurang sama....muahahahahhaha

    zie:sahabat ku....wendu sama kau

    ReplyDelete

ai lebiu la