jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Tuesday, May 5, 2009

indahnya ari ini seindah sang purnama melebarkan sayap mardagascar

aku hepi....

awat aku hepi...

aku berjaya mkn petai ari nih...

muahahahahahahahaha...kebuloq gila nk mkn petai...dh lama nk mkn....ari ni berjaya mengkidnap 3 biji petai ja...tuh pun setelah penat kaber daripada mamat2 yg kat sebelah tengah cedok lauk...kang dikata nya muka manis tp mkn petai...tp...aada aku kisah...nk kata org kampung kata la...aku sedia menadah telinga...sbb aku memang orng kampong..penah sekali hamba Allah ni tnya aku dah berapa lama aku duduk dkat kl...aku jawab la setahun..dia tnya apsal dok ckp lorat kedah lagi...yolah...dh aku orang kedah...aku ckp la kedah.....

pulun kedah pulun.....

5 comments:

  1. orang tu dengkis tu depa takdak kampung... Hahahahahah :P :P

    ReplyDelete
  2. betul...betil...kak una sokong....huhuhuhu...kak una bila balik kg

    ReplyDelete
  3. kemaenn maadagascar lg ahhaha

    ReplyDelete
  4. rizz:harus rizz ala2 madagascar..baru pemes...

    ReplyDelete
  5. dekat kenuri atam baru boleh balik... duk kumpoi duet... Hihihihihih :P :P

    ReplyDelete

ai lebiu la