jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Monday, May 25, 2009

jurnal trabel

para hadirin dan hadirat sekalian.berdirinya saya di sini pada hari ini,tika ini adalah untuk membentangkan hujah-hujah tentang pentingnya kehijauan pemandangan mata kita bak kata pepatah sejuk mata memandang.oleh itu marilah kita melencong!!!!!

buat tatapan khas kak husna dan acik lebih-lebih lagi acik..sila la jeles kan sama saya ya....




tuan rumah menyambut kedatangan tetamu dengan muka bengis nya...







model puting-puting.








ini adalah sebahagian kotak hantaran yang dikerjakan oleh daku bersama akak ayu..santik kan.biasa la...owang yang buek tuh santik jugak....x_x


ya murid-murid...ini adalah pokok rambutan..pokok rambutan ini ada buah.tapi buahnya tidak boleh di makan lagi sebab tak masak...kenapa tak masak lagi?sebab mak tak goreng dengan minyak masak...warghhh...wargggghhh...warggghhhh....


awan terpilu.....sunnguh memilukan daku.bagaikan pungguk merindui bulan..bagaikan loti diidamkan kan kata tart jem nenas...


pondok humaira.abaikan gadis berbaju pink yang tidak mandi lagi walopon sudah sore.


close up mangsa-mangsa yang akan datang



SPOT THE DIFFRENCE BETWEN THESE THREE PICTURE AND STATE THE REASON WHY??


PIC A


PIC B

PIC C


puan durian yang sedang sarat membuntingkan anak-anak yang pertama setelah mengalami keguguran yang seriyes pada episod yang lepas.kembali menganas pada episod ini.baka apa la nih
anak-anak puan durian yang jerjeus
mak dokong sedang mendukung anak dokung.mak dugong tak boleh dukung anak dokung ya.apa kaitan nya...lu pikiaq la sendirik...


sekian,terima kasih...

harap maklum

pecah kaca pecah gelas
lepas baca arap balas

pen merah pen biru
u mara i lap u
(^_^)

5 comments:

  1. walahh doyann sodapnye wakakaka

    ReplyDelete
  2. sayang ko x boleh makan lagi

    kalau tak

    hari ni ada orang MC sebab cirit birit makan buah banyak sangat

    muahaha

    ReplyDelete
  3. ala dulu g uma ko.. xde pun durian..
    abg ko y ne nk kwin nie?

    ReplyDelete
  4. Bila durian nak masak ajaklah kami makan sekali

    ReplyDelete
  5. monkey d luffy:cirit birit terlebey makn buah?ermmm...alasan yang munasarawak utk dipraktikan...p/s:dekat opis saya ada sepastik buah pelam.adakah kapten mahu.kita boleh menicah (^_^)

    mis jaja:abg aku yang aku nak kenen2 ngan ang la.ang xmo.tngok.dh molopas..masa ang datang,pokok derian tuh dalam proses mastrubasi...hukhukhuk...

    haruan tasek:okeih.sila es em es kan nama dan alamat anda dan atr kepada afundi derian ya(^_^)

    ReplyDelete

ai lebiu la