jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Monday, May 4, 2009

KEMBANG KEMPIS IDUNG KU

patut tak kalo aku nk marah, nak bebal,nk bertukaq jd ijau..
patut tak?
benda yang aku mintak tlg carikan bukan nya susah mn pun nak carik..
just mintak tlg carikan kapoq dinding ja...
habuan nk sumbat dinding yang berlobang2 gara2 paku..
dh berbuih aku cakap....
member dia mintak tlg sekali blh plak dia ingat
pastuh boleh tanya kat aku napa aku tak ingat kan...
aku ni dh kejung mulut mengingatkan...
jenis aku bukan suka ingatkan banyak kali..
kalo kat tempat aku iaitu kedah tau la mn aku nk mencari.
ni aku duduk tempat orang
walopon aku dh duduk kat kl ni setaun.tp manalah aku rajin berjalan...

huh..pas ni apa2 aku nk buat akan aku usahakan sendiri...

gurl p0wer....


ngah emo nih...ngah marah nih

3 comments:

  1. alolo kemen nk mrh2 g ahakss

    ReplyDelete
  2. rizz:saje test aura nak marah..sebenarnya saya ni lemah lembut orangnya ahaks....

    kak una:tetiba lapaq gado gado plak..enak makan time gaduh2 nih

    ReplyDelete

ai lebiu la