jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Thursday, May 7, 2009

patut ka atau tidak patut

my bos msok opis today...pokul 3.30 ptg.n he told me that opis akan pindah kat ukay perdana.my mata jgn cakap la..membolat beso macam mata ikan uji rashid tuh(wat laksa pun sodap tuh).dalam ati wat da fish dh nih...nekad nk pi carik contoh surat resign 24 jam....hahahahahahaha...nekad ala2 berani mati la nih.walopon umah eden agak dokat dengan ukay perdana(dokat tidak la dokat sangat,berbulu jugak la kalo nak ke sana ditambah dengan jammed)pastuh..pastuh...jeng...jeng.....(sila wat saspen dengan bunyik gong sebagai latar belakang)my bos kata dia akan belikan kancil kepada ku sbagai transpot utk ku berkejaya....muahahahahahaha...sbb apa dia nk belikan doket aku keto?sbb aku penah kata kalo kompeni nak pindah ke taman melawati(dulu) aku akan ambik tindakan nekad iaitu berenti koje....itu pasal la depa nak beli kete kat aku...mula-mula kata kancil then pas aku kata kancil mana ada dah sekarang...my bos kaya viva@myv....huhuhu...xpe..xpe...air liur aku xmeleleh ya..kalo bos aku sebut savy mau gak air liur aku umpama budak2 kecik yang ala2 comel lapaq susu ya...dalam palo otak aku ni dok memikirkan bagaimana kalo aku dapat kejo lain dan aku blah?mesti hancur luluh kan..aku rasa la daripada belikan aku kete,baik naik kan gaji aku.kalo pkai kete kompeni,konpom2 duit minyak kn guna duit aku nya dulu...huhuhuhu...tak kuasa mak.i rela gaji i naik dari i naik kete.

2 comments:

  1. mintak dedua agak-agak melampau tak?? hahahahahah :P :P

    ReplyDelete
  2. kak una:ingat nk mintak 3 dalam 1...umah,kereta ngan naik gaji...muahahahahahahaha

    ReplyDelete

ai lebiu la