jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Friday, May 22, 2009

por da pist time


ehem...ehem...di sini ingin saya mengumumkan bahawasanya buek julung-julung kali nya saya telah mengambil medical certipicate setelah berhempas pulas menahan ketakutan untuk ketemui doktor tanpa di temani omak yang tercinta...omak,anak mu ini sudah besor..omak tak payah lagi nak toman ceq g jpe doktor kalo ceq domam ke apo ke.omak hanya perlu meneman ceq untuk berjumpa dengan doktor gigi sahaja sebab ceq dah setart pobia ngan doktor gigi.




obat-obatan ku yang tersendiri.selama ini kalo domam atau selesama,ceq akan pinjam daripada kak eni yang merangkap hosmate ku sebab dia akan simpan ubat-ubat untuk ku sebab dia tahu daku penakut jpe doktor.sumpah wey...aku takut jpe doktor.selalu aku g jpe doktor ditemani oleh omah aku yang gorjeus sbb hanya mak aku yang akan berinteraksi bersama doktor jinjius.mulut aku terkunci rapat tatkala aku menghampiri kelinik@sepital.tapi memandangkan somalam aku domam diiringi dengan selsema dilengkap kan polak batuk-batuk yang merdu disamping sakit-sakit sendi.atas nasihat seorang teman agar aku mendapat kan pemriksaan sbb sekarang kan kecoh dengan selsema baby.tapi aku mana pernah keluar negara.keluar negeri pernah la..muhahahahahahahaha..tapi tsk....tsk...T_______T..T____T...doktor tuh mengunakan stesteskop untuk mengecek kadardenyutan jantung ku berlari yang kencan seiring dengan lagu kuda ku lari gagah berani.tak pernah aku jumpa doktor yang berdedikasi sebegini ghupa.selalu jpe doktor,tak de nya nak cek-cek menggunakan alat2 tuh.main pakai tanya pastuh taram ubat.kalo mcm tuh,aku pun boleh jadi doktor..tenkiu doktor kelinik semalam.aku dh pulih dh...haiyaaakkk!!!
pist time aku tengok bagaimana ghupanya mc nih...hohoho..bangga nya aku

5 comments:

  1. rizz:ya....sudah berjaya meng"mc"kan diri.huhuhuhuhuhuhu

    ReplyDelete
  2. hehehe...mencegah lebih baik kan... walaupun hg tak kuaq negara,tp virus selsema ni kalo nk berjngkit dia tak kira hg pi luaq ngara ke tak... mkn ubt jgn tinggai2..hehehe..

    ReplyDelete
  3. zie:aya..aku seorang pesakit yang berdidekasi..ubat2 aku xpernah tinggal selama 2 ari dan selepas itu,aku xtau ke mana pergi nya obat aku...

    kapten:ms pi tuh,doktor punya assistant ada bwak kuaq 1 alat..syak mcm nk cucuk muntut jerk...br nak angkat kaki nak wat larian merdeka at least br tau alat itu untuk cek suhu badan..bikin gue gabra aja

    ReplyDelete

ai lebiu la