jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Friday, May 29, 2009

syukur ku kepada MU

salam kepada semua makhluk di atas muka bumi ni
pada yang berjalan
pada yang melata
pada yang merangkak
pada yang mengesot
pada yang menyodol
dan pada-pada semua

ingin di nyatakan bahawasanya saya loti anak kepada madame jerjoeus suppiah dan padame machoaman mukhtar dah pulih dari demam-demam panas di mana kepanasan nya boleh di gunakan untuk memasak telur masak,air masak serta nasi masak.berkat menelan sepapan panadol dan khidmat mandi sauna yang dijalankan di dalam bilik sendiri,sykur alhamdulilah saya sudah sembuh.

tapi timbul masalah baru.seluruh badan saya serta muka saya kemerah-merahan.saya baru tahu mcm mana ghupanya udang bila terbakar.saya sudah menjadi muka udang terbakar.sungguh menyelerakan.

aiseh..aku sudah tidak ayu di hari perkahwinan abang aku..aiseh....

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la