jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Wednesday, May 13, 2009

x_x

aku mengenal komputer 1 set lengkap ketika aku berusia form 3.sebelom ini aku hanya mengenal keyboad aje dan aku telah di buli oleh ayah aku yang paling ensem.ayah aku suh aku berlatih menaip dengan keyboard dan berijiminasi bahawa mata aku melihat monitor walhal ketika itu aku sedang melihat tibi.

dan apabila komputer sampai ke umah,aku la orang yang paling jakun di antara yang jakun di umah itu kecuali omak aku la.dikecualikan sebab omak aku hanya mengenal typewriter dan omak aku dahulu adalah penulis skrip untuk drama dalam radio rtm.sungguh cool bukan.x_x.

aku mengenal chatting iaitu mrcq,email dan sebagainya ketika berusia form 4.dan atas pengaruh kengkawan,aku mempunyai email ku yang pertama.aku masih ingat lagi email ku itu.goody_ghost@hotmail.com.tetapi telah lama dikebumikan kerana aku tidak tahu menggunakannnya dan tidak tahu apakah kegunaan nya.

buat julung2 kalinya aku menggunakan kan disket ketika aku berusia form6 bawah.itu pun mengigil2 tangan aku memasuk kan disket itu ke pacuan empat roda nya.apabila disket itu tersedut dalam pacuan empat roda nya,aku telah menjerit menyebabkan kengkawan aku yang berada di dalam makmal komputer meluru kepada aku dan bertanya:napa loti,napa ngan ang nih" dan aku ngan selamba biawak nya berkata:disket kena telan,mcm mana nk bawak keluaq?kang abes virus komputer".

aku mula mengenal yahoo mesengger ketika aku berusia tahun 3 iaitu semester 5 di sebuah politeknik di utara.dan pada masa itu,rata-rata kawan aku sudah mempunyai akaun friendster,myspace dan pelbagai.sedangkan aku hanya mempunyai akaun bank islam,cimb,tabung aji.dan apabila kengkawan aku bercerita tentang sahabat maya nya,aku hanya mampu mendengar sambil menitik air mata kerana aku hanya mempunyai kawan realiti dan kawan permimpian..x_x

dan ketika ini,aku baru mengenal icon2 cantik ini boleh didapati dengan mudah di laman web.sungguh kool aku kan..tak begitu..x_x


MyEm0.CoM

MyEm0.CoMkini aku pun sudah mempunyai akaun2 seperti kalian


MyEm0.CoMakan ku tumbuk sambal untuk mu

4 comments:

  1. kemaenn nk tumbuk sambal g wakakkaa

    ReplyDelete
  2. rizz:kamu mengaku kecomelan ku bukan..kan..kan..kan...[url=http://www.myem0.com/emoticon/mushroom-icon/][img]http://i269.photobucket.com/albums/jj72/myem0/01/mushroom-emo-1-010.gif[/img][/url] [url=http://www.myem0.com/emoticon/mushroom-icon/][size=x-small][br]Cool Icon & Emoticon @ MyEm0.com[/size][/url]

    ReplyDelete
  3. monkey d luffy:ya satu pencapain.harus ku bangga kerna ku mempunyai belog...muahahahahahahahahaha x_x

    ReplyDelete

ai lebiu la