jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Wednesday, July 1, 2009

aku tak reti nak bagi tajukkk

(mesej)

"w(nama samaran),pi interbiew pkai kot tak"

tak..aku segan.ni pun tak interbiew lg.lama giler

"konpom menyembang lama"

ye la..sorang2 dalam 45menet la gak

"w,mesti ramai laki kan.yang ensem ada x?kim salam kat depa na.nak gambaq aku tak"

ada la 3 laki.yg ensem 1 je.xpayah atq gambaq.aku dh describe ang kat dia

"dia tergoda kat aku tak?konpom kat sana sunyi sepi mcm tunggu tok mudim kan"

sunyi mcm tunggu nk kerat ja.xjadi weh.dia dh ada awek dh.

"ang kerat gak ka...alo...len xdak ka..yang iras2 salman khan ka"


motip nya:tak payah gemuruh sangat time nak interbiew..hobi aku time interbiew ialah usha orang..macam2 gelagat..sambil2 tuh ngurat sama.mana tau tersangkut kat bos ka....aicehhh

konpom gila kawan aku melayan aku







3 comments:

  1. bertuah jdi interviewer

    aku nak le

    mana tau ko urat aku

    muahaha

    ReplyDelete
  2. xpe la..ne taw de yg sangkut..hakk

    ReplyDelete
  3. monkey:ko jd la interviewer..boleh la aku kenyit2 mata kat ko...ahakss

    chipsmore:yg masalah nyer,xpernah tersangkut..ahaks...jala bocor kot.cik chipsmore private kan belog ker?sob..sob...xleh la nk menyekodeng..inbite la saya neh..:(

    ReplyDelete

ai lebiu la