jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Friday, June 5, 2009

kembali nya aku di kota metropolitan ini yang menyesak kan rongga kepala ku ini

cuti 4 ari membuat aku di landa sindrom malas.malas nak bangun pagi,malas nak bangun pagi,malas nak makan pagi,malas nak iron baju pepagi buta malas semua nya.aku hanya rajin menarik selimut dan mencumbui mesra teman sepetidoran ku,en.bantal mucuk yang seksi.arghhhh.....patah riuk tulang temulang ku kerna bangun pagi.patut la pintu rezeku ku susah nak masuk..ghupanya sbb x suka bangun pagi...hohohoho...

majlis kenduri abang aku yang last berjalan dengan lancar.aku umpama orang penting.dimana-mana saja orang menjerit memangil nama ku...yuna!!yuna!!yuna!!!(berkumandang lagu ohhh benarkah ini yang dinamakan cinta,seperti bernafas dalam air......)
gara-gara memakai selendang aku dikenali sebagai yuna...owwwh...adakah aku kembaq seiras yuna...owhhh....ku bahagia...dia ats bumi ini ku berdiri..dengan keperasananya yang amat xboleh blah....

sudah..aku mahu berenti.....mahu pergi makan.daya kelaparan aku membuat kan aku tidah boleh berfikir secara waras.

gambar kenduri kawen terpaksa di tunda sementara menanti blogers syah shah menguploadkan gambo dan memboleh kan aku mengkibab nya...

5 comments:

  1. amboi yuna ye..
    sok jpe ak.. ak nk tgk yuna cmne rupe nyer..

    ReplyDelete
  2. =p

    hepi weekend k... minggu dpm ku pos adiahmu.. ehehe

    ReplyDelete
  3. ko dan syah2 adik beradik ker?

    lalala

    ReplyDelete
  4. chitt.. perasan sungguh... tu baru sorang je cakap... kalo doploh orang baru kompom sebijik yuna... Mueheheheh :P :P

    Err... Kak una takmoh aplod gambo... Hohohohoh :P :P

    ReplyDelete
  5. cokelat:bukan aku kata..depa yang kata

    jard:wokeh..aku ku nanti bersama senyuman julia roberts dan bibir mungil angelina jolie

    monkey:a'ah..adik beradik.syah2 tuh akak ipaor ku yang nombot dua.incik pirdaus itu abg yang suka membuli daku

    kak una:kalo seorang ckp duapoloh kali bersamaan la dengan duapoloh orang cakap...la..la..la...upload gambo!!!pat!!!

    ReplyDelete

ai lebiu la