jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Monday, June 15, 2009

mesingan!!!check.....long gun!!!!!check.....pin gan!!!check...parang!!ada...awan terbang!!!ada..pedang setiawan!!!ada..tangan hell boy!!!ada....

ooowwwhhh mai goat!!!ghupa-ghupanya bukan kompeni aku jerk kena lawatan dari pihak yang mendakwa dia kastam tapi manyak kompeni lain yang same level ngan aku pun kena..alkisahnya hikayat begini...aku sedang menuju ke pintu lif untuk turun ke tingkat geround floor untuk memulakan acara makan-makan sempena lunch hour dan aku terserempak dengan akak yang selalu aku menyembang tatkala berjumpa di mana-mana sahaja hatta ketika sedang berlari pun.dia menanyakan kepada ku kisah kastam la usupadora nih.aku kata pernah datang,minggu lepas.aku tanya dia napa akaka..opis akak pun kena gak?akak tuh kata a'ah...ari ni...masuk ni dah 2 kali dia datang...mak aiii!!!2 kali..apa carik penyakit la kastam usupadora tuh..sebab akak tuh dh call pihak kastam dan pihak kastam sudah pun mengesahkan bahawa tidak terdapat pun staff nya bernama cik usopadora...huhu!!

pakcik kastam usapadora..pakcik usia dah lanjut..renti2kan la la usapadora pokcik tuh..saya takut kang 1 ari nanti bertemu buku dengan ruas nanti.kang tak nyompat nak bertaubat.

kesimpulannya,aku bertambah kecut perut.sebab mengikit cerita akak tuh,kebanyakkan kompeni yang dia pergi adalah COMPENI SECRETARI...ya....sila lah kecut perut dngan saya..

bila nak pukul onam nih..eden mau balik.....

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la