jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Tuesday, June 30, 2009

puhh sana...puhh sini...

surat kiriman rasmi


loti.
(garisan lurus smpai ke hujubg)

en bos.

perkara:kemasukan gaji bulan june

merujuk seperti perkara di atas,saya ialah pekerja en.bos yang boleh dikatakan agak setia walopon di belakang en.bos saya sebok mencari perkerjaan yang lain yang boleh memantapkan lagi kewangan saya dan yang paling penting,boleh menyoportkan aktiviti shopingholic saya.okeih loti jangan banyak mengarut.terus ke main point.main point saya ialah bila nak bayor gaji saya neh...saya dh tahap bawah muflis neh...tsk....tsk...en.bos jangan la buek mcm bulan lopaih..bagi gaji lambat.bulan lopaih xpolah,saya di kampung.aktiviti pemakanan di taja khas oleh madame suppiah.tapi pada kali ini,aktiviti pemakanan di taja oleh poket saya senirik..tsk..tskkk..chop 5 menet lap hingus....creeettttt!!!!lega...next paragph.

(perengan kedua )

saya tahu en.bos pergi berhanimoon tetapi en.bos boleh kan bank-in kedalam akaun.walopon saya kaki ngulat,tapi keje saya semuanya siap.en.bos melambat2kan gaji,menyebabkan saya tiada inspirasi untuk membuat kerja..bak mcm tibi 3,inspirasi nya adalah saya..en.bos,saya memerlukan gaji saya....waaaaaaaa...utang dh keliling pinggang dah neh..silap ari bulan dh leh buek tali pinggang nih....

alahai en.bos...



AMARAN KEPADA EN.BOS DI LUAR SANA!!!!!!
*sila hargai pekerja anda kerna pekerja anda ialah aset anda.tanpa pekerja,siapa lah anda en.bos.




loti fool garden:mintak2 la en.bosi datang tengah ari ni,kalo x terpaksa aku buek rusuhan dalam diam

4 comments:

  1. heh....gunung baling tu..aku kenal...



    dekat dengan gua kelawar? =)

    ReplyDelete
  2. STINGRAY:ERRR...GUNUNG KELAWAR TUH TEMPAT BATMAN BERTAPA EK??BALIK KENA BUKAK PETA NIH.LEH SEKODENG EN.BATMAN

    ReplyDelete
  3. susah jugak kalau sistem gaji x betul ni

    ReplyDelete
  4. kapten:saja ja dia nak menguji daya kesabaran aku bershoping neh

    ReplyDelete

ai lebiu la