jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Wednesday, June 24, 2009

ukur lilit bulatan bumi adalah sama dengan ukur lilit muntut ku

aku kansel nak msuk mentor selepas aku bertakzirah dengan seluruh alam..aku nak msuk pencarian gadis melayu la..ya vote for me..saya ialah gadis melayu yang anda idam-idamkan selama ini.saya hanya berbaju kurung setiap masa(nampak sngat menipu)berkain batik(tetapi mengikatnya seperti kain pelikat.senang sket nak bersilat)berbaju kurung kedah(errrr..mak,baju kedah mak ada x)bersimpuh ketika duduk hendak makan(5 menet ya.selepas itu bertukar menjadi lelaki perkasa)berambut sanggul(errr...sapa2 ada rambut palsu panjang)hanya menyanyi lagu senandung zaman dahulu(air pasang pagi tuh termasuk dalamlagu senandung kan).aku rasa kriteria-kriteria gadis melayu amat la bersesuaian dengan aku.jikalau aku menang,aku akan menjadi ikon gadis melayu yang paling hot,hit,top,ten,hangus,hangit..ahaks....

tapi kalo aku masuk amerika nexttop model pun marbeles gak kan..konpom tyra bank akan menanges guling0guling smbel shuffle rambut ala2 mop kat lantai tatkala melihat aku yang marbeles lagi gorgeus nih..ditambah kan dengan ukur lilit muntut ku seperti ukur lilit bumi...

kan aku cakap aku gergeous

2 comments:

  1. monkey d luffy:
    aku sudah canggih

    undi melalui belogg...

    muahahahahahaha

    ReplyDelete

ai lebiu la