jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Tuesday, June 9, 2009

yo...yo...yo...br0!!

yo..yo...yoo..wassup bro...how ur day bro...wikiwikiwikiwiki bro..yo..bro..sudah lihat ka itu pilem jangan pandang belakang congkak yo...sungguh best bro...wikiwikiwiki bro...

ponat aih...jangan pandang belakang.sebuah pilem karya ahmad idham yang berunsurkan horor komedi amat best untuk di tontot oleh seisi keluarga.hantu-hantunya mata la chumel dan ensem belakang.terutamanya nya cat farish yang bertukar wikiwikiwki bertukar menjadi toyol yang memakai seluar...hahahahahahahahahaha...amat la best..(maaf xdak gambaq.aku malas nk google..aku bukan mesra google)

tapi,yang tak bestnya...aku nak tengok hannah montana...(^_^")..tapi tak dapat...keempunan aku nak tengok...nak tengok hannah montana...nak tengok hannah montana...nak tenggok hannah montana...ni nak transfom jadi yuna nih(*bentak - bentak kaki sambil shuffle diiringgi mulut meneriakkan kalimah nak tengok hannah montana!)

4 comments:

  1. hannah montana tu utk budak kecik.. eh silap.. ko masih muda remaja.. ehehe.. lupa lak..

    ReplyDelete
  2. jard the great:aku kan bdak kecik yg gergeous..hehe...jom tgk hannah montana

    ReplyDelete

ai lebiu la