jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Tuesday, August 18, 2009

aku mahu makan donut gebu tapi di mana ya

aku akui
pemakaian selendang di iringi dengan mask sebagai
perhiasan muka
amat la gorgeus
ini ada lah
disebabkan mata anda saja kelihatan
terkebil-kebil
heh
sunggoh misterios
aku harus
memakai selendang dan mask setiap ari
setiap bulan
tak payah nak tahan teksi
teksi dh tersedia berenti
marbeles
MyEm0.Com


niat ku untuk singgah beli donut
di roti boy
tersonut
akibat segerombolan kanak-kanak tadika
yang berada di dalam barisan yannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnngggg ammmmmmmmat panjjjjjjjjang
sehingga menyukar ku untuk membelok menuju ke kedai roti itu
akibatnya
aku terpaksa
berjalan seiringin sejalan
seindah bunga di taman
bersama kanak-kanak itu
sehingga mengakibatkan
orang sekitar
bertanya kepada aku
"sekolah mana nih"
siggghhhh...
aku bukan cikgu
aku tak nak jadi cikgu
muka aku muka cikgu ka
MyEm0.Com

gamaknya
kalo aku menjadi cikgu
ada tak gaya cengini
MyEm0.Com

bertungkus lumus mengecek kertas ujian
muaaahhaaaaa

gaya aku mengajar
MyEm0.Com

cukup sebulan
anak murid aku bertukar menjadi
MyEm0.Com














No comments:

Post a Comment

ai lebiu la