jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Friday, August 14, 2009

peace over da world

salam tangan kanan dari ku buat kalian,
sebagai mukadimah pembuka bicara,
izinkan tinta ku mencoret kalam,
untuk tatapan daku di hari duka.

heh..dh lama agaknya aku x mengupgrade kan belog nih.bukan setakat bersawang dh nih.berkulat dh nih.aku maleih nak menaip.aku lebih suka membaca.aku memang penyegan..oh ya...semester baru dh bermula.aku semester ni bnyak yang ting tong nya.pihak admin ting tong menyebabkan studentnya tong teng.dengan nama aku di senaraikan sebagai potensi untuk di GUGUR TARAF kan..sha shak suew betol la..aku dh bayar yuran pun masih di senarai ka.nasib baik aku tetap maintan kesejukan walopon telah menerima mesej daripada pihak uitm mengatakan aku potensi gugur taraf..uitm antar mesej tuh..tak pernah2 aku dapat.heh..gugur la taraf aku..kang mau ada yang gugur rambut kang.

kuliah untuk kelas far aku pun lambat.lect mengajar akaun mcm mengajar sastera.tetiba je aku pandai sastera akaun..kan syaja kan.

dengan krisis with lect bel-kelas bahasa inggeris memang mencalarkan kecomelan aku.nasib ang la dapat gelaran botak dan pemes dengan nama botak.dan awas ko kakak vios,ko gelakkan aku time aku kena soal siasat ya..aku tukarkan jadi bumblee kang.

wahai lect,len kali boleh tak jangan buek kuiz mengejut.taik eden tersontot tau x acapkali terkezut dengan kuiz terkejut.kok nya kepingin nak masuk pop kuiz,antarla borang penyertaan.

heh...adventure of sem 5.


2 comments:

  1. gugur taraf tu camana?

    dari Student Univ jd budak sekolah menengah ker?

    ReplyDelete
  2. monkey:kalo di gugur taraf ke peringkat tadika,agak2 nya umur pun akan di gugur taraf ke pringkat umo kanak2 tak.kalo ya,bahagialah idup.

    gugur taraf=maksud lain...kena buang la dol....hehehehehe

    ReplyDelete

ai lebiu la