jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Monday, August 3, 2009

sua suey gud morning

gua tarak mood ari nih.
mud nak beramas mesra sudah ilang.
wa ingat mau bikin itu demonstrasi jugak la
tapi demonstrasi aman gua bikin
xdak kecoh2 mcm itu ari sabtu punya demo
bikin kacau sajak
gua mau jalan2 dekat masjid jamek pekena laksa kedah pun x bley
tau tak gua keempunan laksa kedah nih
rasa mau pelengkung je
ahli demo tuh
wat gaya ala stone cold
pastuh kepit guna gaya the rock
smbel kata
"did u smeeeeell the laksa kedah punya baaaauuuu"
heh
lain kali kalo mau buat demo carik la tempat lapang
g dekat pinggiran2 utan ke
ni dh..dekat tumpuna pelancong gak di buat nyer
tau tau rugi bape bnyak
tau x gua kn tunggu brapa ari until da next saturday menjelma
huh
gua angin satu badan neh..
mau jugak jeneyah kolr putih..
bos,
lu mau bayar gaji wa bila.
gua mau bayar yuran esok lu tau ka
baik lu sediakan motip2
yang menyokong kelambatan pembayatan gaji gua
setaff sorang pun lu kemut2 nak bayar ka
gua nak jd inkedebile hulk nih

2 comments:

ai lebiu la