jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Wednesday, September 2, 2009

aku jeles weh sama kamoooo

kekadang bila aku jalan2 kat belog orang lain
aku jeles
"waahhhh...chantek nya belog dia"
nape belog aku x chantek arrrr
"wahhhh..pandainya dia mengarang"
aku karang mcm taik...aku sendiri pun xpaham apa aku karang

hahahahahahhaha...
teknik karangan aku makin lama mcm taik
hehehehhee
jenis aku xreti nak bercerita
kalo aku bercerita pun
belom tentu orng akan paham
satu2nya insan yang paham aku cerita ialah
si pekan...
pakwe kampung ku gergous...
bila aku bercerita,
dia akan pandang tepat kat mata aku
bisa buat jantung ku cair
dia akan mendengar dengan penuh khusyuk
ekkk x...uk pun x...
bila aku selesai bercerita,
dia akan berkata
miaaauuuuuwwww...miawwwwwww...

haahahahahahahahahahahaha
MyEm0.Com



2 comments:

ai lebiu la