jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Friday, September 18, 2009

aku sudah dalam mood mahu balik kampung

aku sudah dalam keadaan mood mahu pulang ke kampung.lambatnya nak tunggu 4.30 p.m.kerja,nantila aku kerjakan kamu.aku tidak bernafsu dan berahi untuk mengerjakan kan kamu.nanti kalo aku sudah bernafsu mengerjakan kamu,akan aku keja kan.sekarang,aku bernafsu menguplod gambar zaman kuno merangkap zaman batu.
aiyooo kita cekedot


pakcik seman sedang main ku-cak-aaa bersama bebi loti
sambung bermain ku-chak-aaa di pintu lain...shopping ngalahkan aku
tukang pembawa baju memprotes
1st time dapat bunga


jemputlah ke rumah..kata makcik gayah kepada calon menantunya yang hantu



beg balik kampung 1:isi kandungan-kuih raya kak ayu kirim-4 balang
susu humairah-2 tin



beg balik kampung 2:isi kandungan:baju ayah,kasut mak,baju raya,barang2 fbi,purse,berus gigi,sabun muka,bedak kompet,spek mata bingkai mata,pen jalan2(pendrive),kunci opis,kunci umah,pakwe nombor dua yang jerjeous.

kasut paling otai:line seben dipakai bersama setoking sekolah tapaknya itam dan dilengkapi dengan gelang kaki siam yang di bikin senirik.


kasut otai pandangan hadapan.dibeli pada tahun 2004 semester kedua menggunakan duit ptptn dan last membasuhnya ialah pada tahun 2006 bersama setoking 2 bulan tak basuh tetapi tetap bau wangi.

pakwe jerjeous ku-en.bantal mucuk


perpustakaan bergerak...ada sapa mau beli...old news paper!!!old new paperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!

pemberi DNA yang kacis


tolong penamporkan minah ini kalo terjumpa di kala membawa aksi gedikk ini


gambar sebelum mengandung

gambar selepas mengandung dan masih dalam keadaan chumey.i lap u la pakcik seman.



pakcik seman lagi



aku yang terselit

terselit lagi aku



itulah drama-drama yang akan ke udara sepanjang musim perayaan yang akan datang.akhir kata.selamat memandu dengan cermat,jiwa selamat.dari saya minah jerjeous dari dapaur ketuk-ketuk bersama kak engku...bertemu lagi di episod akan datang...daaaaaaaaaaaaaaaaaa

1 comment:

ai lebiu la