jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Thursday, October 15, 2009

kalo hari2 mcm ni watson nyambek pun boleh kurus

14.10.2009
9.00 p.m

hati:esok g keje,pkai suar slack kaler itam ngan baju kotak2 ala yuna ngan selendang dua lapis kaler krim pun cun jugak.
otak:imiginasi menayang kan skrin menggambarkan pemakaian yang diterangkan oleh hati
aku:okeh!!!cun jugak.lamo xpakai baju yuna

15.10.2009
7.00 a.m
hati:dok elok pkai suar slack itam ni.mcm sarung nangka.tukaq pakai slack krim
aku:a'ah ketat la.mau terkoyak kang kalo gagah pkai ni

7.15 a.m
hati:mcm pelik la plak baju kotak2 ni.tkar pkai t-shirt putih dengan cardigan kelabu yang x basuh2 tuh
aku:a'ah..mcm pelik ah baju kotak2 ni...tukar2(smbil selongkaq cari baju kardigan dalam raga baju xbasuh dan cuba cium2 kot2 da bau tungik)

7.30 am
hati:barulah gempak
aku:a'ah..stylo sket

8.30 am
hati:mcm pelik la dressing mcm ni.mcm budak2 main sarung2 baju patung barbie.balik tukar baju kurung la
aku:a'ah..pelik la..kang 9.30 balik tukar la.

10.00 am
hati:baru la lawa pkai baju kurung
aku:baru la ayu mcm nih

10.30 a.m (dalam train on da way balik opis)
hati:mcm rimas la pkai baju kurung.patah balik tukaq baju la
aku:sadaaapppp hati!!!!aku panaih hati dh nih....3 lai baju dh main tukaq2 nih
hati:sori bos sori bos

aiseh..kalo ari2 marathon balik umah tukaq baju akibat ketidakcekapan hati dalam menasihat bab pesyen2 nih,alamat cukup bulan,melidi la aku...cukup bulan aku nak mbek fesyen consultant la....sapa mau...kasi resign hati hasuang nihhhh



my life my story

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la