jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Monday, October 26, 2009

sesengal aku,sengal lagi orang2 sekitaran aku

aku ada celita seraamaaaaammmmm yang lecturer aku cerrrriiiitaaaa pada malam rabu malam kamis...nseb bek dia x cerita malam jemaat...kalo x, mau aku pengsan awal.lecturer aku smbung cerita pada ari sabtu dokek2 nak senja ha.....

alkisahnya berbunyik begini:


zaman dolo2,lecturer aku ni jugak wat part time study untuk master x silap aku.one night tuh,dia baru nak balik dari bertapa dalam library unibersiti teeetttttt(untuk keamanan sejagat) dalam proses menyiapkan thesis dia..okeh....masa dia keluar dari unibersiti tuh,dia membuat pusingan u-turn untuk keluar dari simpang pintu pagar uni.then, di hadapan dia(aku agak seram nih,nak smbung ke tak ha)













my life my story

1 comment:

ai lebiu la