jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Friday, October 9, 2009

sex transpomer

time kecik-kecik dulu aku anggap aku ni lelaki. selalu je nk protect kuarga aku. pantang je orang cuit, mesti nak naik tangan. walhal tak kesedar diri. badan sekeping mcm papan playwood. bersin sekali ya dah melayang- layang. kalo time tido, aku pasti ambil port yang setentang ngan pintu, tak pun setentang dengan tingkap. alasan nya? senang aku nak awasi kalo-kalo ada pencerobohan berlaku. posisi tido tuh ter bawa- bawa sampai ke besar selain mr. gergeous aku. kekadang bila aku tido membelakangi pintu @tingkap, mesti tido x cun. rasa mcm da someting watching my back. betui weh. sapa kata pemakanan pada waktu kecil tidak mempengaruhi pemakan waktu dewasa? selalu je nak kawan, nak main dengan lelaki. kalo dulu, kaum wanita sibuk main sep sep tum tum, u kawen i kawen u, u mak i, i bapak u apalagi kejadah semua tuh, aku sebuk main guli, main gasing. heh..dan kalo madame suppiah nampak aku main dengan budak lelaki, 1 taman bingit dengan sora dia pangey aku balik untuk dengaq takzirah yang bertajuk jangan bermain dengan budak lelaki tapi main la dengan budak perempuan untuk menjana kemachoan anda. weh...x boleh blah kalo time tuh kena main dengan pompoan. kena hiprokit la aku. aku just ada sorang kwn baik time kecik yang pompoan, jihan. nseb bek la dia tahan dengan kelasakan aku. kena tibai pun x lut dah. jatuh, terguling, tertirap, tok sah dok habaq mai la. silap2 peta malaysia pun ada. ari ni aku sedaq, patut la aku x sejelitawan aishwarya rai, parut punya pasaiii la ni. kalo tak, konpom jd miss worl daaaaaa













my life my story

2 comments:

  1. cepat hilangkan parut...nanti boleh masuk miss world..ehehe ;)

    ReplyDelete
  2. perempuan kasar
    dpt lelaki lemah lembut

    ahaks

    ReplyDelete

ai lebiu la