jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Wednesday, October 21, 2009

SOOOOOOOOO seweeetttttttttt

aaaawwwwwwww(ala2 gaya shakira dalam kandang bideo klip she wolf)

ari ni en.seman sangat la sewettt...begini al kisah nya:

(message atau bahasa cangis nya sms)

aku:pa,nanti kan, bila rambut pa dh panjang sket, pa gunting mcm dulu na..yang botak tapi x botak sangat.

seman:u want i cut like that?
"ces,aku berbahasa malay,dia berbahasa jermani dengan aku"

aku:mcm pa pnah cut dulu sekali

seman: botak 3 inchi
"aram aku xtau apa botak 3 inci ni"

aku:a'ah...mcm tuh la...kan ramai yang puji

tetiba

"ooouhooouhhh..mama do..mama do(munyik nset harus yang cangis mangis dan mengikut perkembangan terkini walopon aku yang x mengembang)


3g call...cik seman dh dok ataih kerusi gunting rambut menadah kepalanya untuk di taram oleh apak gunting rambut.aloooooo....so seweeettttt...aku baru je cakap sket,dia dh berdesupp g gunting.kalo aku,dia cakap,berdesup meleleh ayaq liuq tertidoq...pas ni,aku nk mintak pkai skirt..msti comel kan..kann..kan...alal...dinda tau kekanda kan comel.....kah..kah...kah...kah....















my life my story

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la