jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Tuesday, October 13, 2009

T_______T xoxo

utopia=rm 4.20
dikeluarkan setiap 1.hari bulan setiap bulan dan 15 hari bulan setiap haribulan.

gempak= rm 4.20
dikeluarkan setiap 1.hari bulan setiap bulan dan 15 hari bulan setiap haribulan.

aku setart menmebeli,membaca,mengumpul komik2 tuh masa aku form 5 smpai skunk dimana mengambil masa 7 tahun untuk mengumpul nya dan tidak pernah termiss kalo termiss pun dalam time tak bergaji dan tak berpitis.

secara puratanya,aku telah menghabiskan ongkus makan dan berjimba aku untuk 7 tahun sebanyak rm 1, 411.20(hanya anggaran kerana aku bengong dalam mengira matematik dimana aku akan tertido kalo membuat latihan matematik dan kau berbangga mendapat 6c dalam spm)...

wa lau weiii...patut la madame suppiah mengamuk sakan kalo tau aku beli buku nih....kalo aku simpan2 pun dh dapat kete volkwagen kaler kuning sporty sebijik dah.mak aih...terliur aku jap.sanggup aku berlapaq semata2 nak beli utopia dan gempak.

tuh tak termasuk galaxy,mastika,dara yang 3 kali ja aku beli. aku kena mendram hapa..kalo mcm ni la gayanya,aku nak kawen ngan tokey karangkraft la..xpun ngan tokey utopia n gempak..adakah kanda mahu sama dinda yang perut buncir,pipi belon penuh peta seluruh dunia serta mulut mcm buntut ayam nih..sudi2 kan la..

hik..hik..hikk...gelak xboleh beyah...










my life my story

1 comment:

ai lebiu la