jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Wednesday, November 25, 2009

aku cukup tak suka bila orang jalan beriringan tak kira la berdua ke,bertiga ke selagi ia beringingan yang amat menyakitkan hati aku.dah la jalan seiring sejalan kat laluan yang sekangkang kera,pastuh boleh plak terkedek-kedek jalan mengalahkan itik pulang petang.kalo hayunan buntut mcm beyonce,boleh diterima pakai la jugak.dh tuh,bila aku nk overlap,boleh plak jalan terhuyung hayang..helllo!!!mabuk jalanan ker?tak pernah aku dengaq mabuk jalan.kalo mabuk keta,mabuk laut,mabuk todi pernah la.

apa ko ingat keje besaq,pkai baju smart2,aku nk kena bagi jalan kat ko?hormat ko?sorry la kalo ko tak reti nak hormat orang lain.

sudah nya aku jadi setan.overlap jalan depan balik kat manusia yang jalan seiring sejalan tuh smbil buat catwalk ala2 moonwalk.amacam baiii!!!terbakawww tak....


jangan bagi perangai syaiton aku menjelma kembali




my life my story

2 comments:

  1. samalah dengan aku
    tp kalau kita jalan seiring takper kan
    hahahahaha

    ReplyDelete
  2. aku dpt klik nuff new zealand natural..

    aku tgh terbayang ko buat moon walk..

    ReplyDelete

ai lebiu la