jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Wednesday, November 18, 2009

aku:mak,jom pi sedim(sebutan aku sea dam,mcm mat salah)

mak:alahai, anak mak dh jadi omputih dah.sedim sebut seadam.

(kena semangkuk gelak ngan mak,padan muka aku)
.........................................................................................................................................

mak:loti(bukan nama sebenar),ari tuh ada orang shooting pilem kat umah mak ratu kampung
tuh
(*jangan wat men2.kat kampung aku pun da ratu kampung yang selalu jadi umpatan aku dan adik ku yang jeles.keh..keh..keh)

loti:ya ka?sapa mai?awat mak xpi berlakon sama

mak:mak tengok si xxx(artis pompoan nama disensoredkan) lawa la jugak,tapi kurus.tetek pun tadak

loti:????(spechless)

............................................................................................................................................


*kesimpulannya:aku ghendu mak aku selepas bc entry cik epal buat untuk maknya.
kangen bangat sama lou mak






my life my story

4 comments:

ai lebiu la