jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Tuesday, November 3, 2009

apne mera nuffnang hey :')

hehe...udah berjaya membuat nuffnang.rupa2nya aku xkelik kat semua kotak2 kecik yang ada.aku ngat kan pilih 1 ja..kah...kah...tapi,aku ada konpisu sket..kita nk kena kelik kat tempat hat iklan kuaq kan?kalo owner belog tekan mmg xboleh ka...kawan aku iaitu cik classy doll baby kata,tekan kotak hat kuaq iklan.bila aku kelik kat kotak iklan tuh,tak kira kat belog sapa,dia akan kuaq iklan.mmg mcm tuh ka..1 lagi,mcm income nuffnag tuh kira?1 kelik rm 1 hengget ka?

oleh menyelesaikan kekenpius aku ini,aku mintak la sapa 2 tolong kelik sat iklan aku.aku nak tengok perbezaan dalam tabung nuffnag.aku ni buta It sket.sumpah aku tak tau apa itu web ka,domain ka,dolphin ka.internal hardisk aram jadah aku tak tau apa dia.coklat beri2 kot.

mai la kelik iklan aku.pastuh tinggalkan pesanan penaja.aku bab2 kelik ni rajin sket..hahahahaha

kelik tau..

kelik jangan tak kelik


pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...desprado nk beli kete volkwagen ha


motif higlight perkataan volkwagen ha





my life my story

2 comments:

  1. sapalaa ngajaq kata satu klik RM1 nih?? iskk...

    memang lagu tu, kalau klik kat kotak kuar iklan, memang dia kuar iklan... owner boleh klik sendiri jugak, takde masalah...

    nak tunggu dapat rm50 pun, kalau trafik kat blog tak tinggi, memang agak berjanggut jugalah... Kak Una nih dah berbulan, dari bulan 4 pasang, baru dapat 50++...

    ReplyDelete
  2. syah shah:awat depa xbuat satu klik sehingget?????waaa....

    ReplyDelete

ai lebiu la