jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Monday, November 30, 2009

isnin: criminal mind
selasa:pushing daisy n gossip gurl
rabu:layan semua channel
khamis:america next top model
jumaat:layan semua channel
sabtu:ben ten,pangeran penggoda,industan
ahad:wolverine n x-men,pangeran penggoda,cerita tamil

kalo di tenung2 kembali,tak der pun cite melayu aku tengok kan.
aku tengok tapi tengok-tengok ayam je la.
mcm final nur kasih,aku tengok tapi aku tak la addict sangat ngan cerita tuh smpai kalu termiss tengok guling-guling 1 ghumah menangis kehampaan...taaaaaakkkkkk...aku tak mcm tuh.bagi aku,citer nur kasih kualiti dia mcm cerita kekasih ku seru.kekasih ku seru ye kalo aku miss aku akan nangis guling2.aku terlepas final kekasih ku seru smpai sekarang aku masih terasa hati lagi.aku mahu nengok on9 di opis aku agak keseraman sedikit.jawabnya,tunggula kalo2 aku berberukbrand di ghumah baru la dapat melepaskan rindu dendam kesumat.

aku sekarang jugak selalu termiss cerita-cerita hindustan.tapi aku rasa, cerita hindustan sekarang tak tak sehangat dahulu.cerita hindistan sekarang lebih sehangat membakar nafsu nafsi je.heh.aku nengok pun terbakaww jugak.rindu dokek mohabatein,kuch kuch hota hai.kabhi kushi kabhi gham n i miss kajol.hahahahahahahaha

aku gila okeih dengan kajol walopon ramai yang kata dia tak lawa tapi bagi aku dia damn so hoootttt...









my life my story

1 comment:

  1. baca entri ni..tiba tiba nak beli super ring pulak :)

    ReplyDelete

ai lebiu la